Archive for Catskinners folk music forum A forum hosted by The Catskinners for the discussion of all things folky.
 


       Catskinners folk music forum Forum Index -> General Prattle and Gossip
fairisle

Flow genly sweet Afton, sheet music. Robert Burns.

Can anyone tell me if this  another version of  'Flow gently seet Afton'  .



The version I know and sung  at school  as a lass, is this.

http://www.8notes.com/scores/4510.asp



Thanks.
Ox ya Moron

Ye'd need tae ba askin wannae thaim proaper myoosishins. Wan thit kin mak sense ae thi scrtchy dots an lines annat.
Creeping Jesus

Ox ya Moron wrote:
Ye'd need tae ba askin wannae thaim proaper myoosishins. Wan thit kin mak sense ae thi scrtchy dots an lines annat.


Like, no a folky anywey.
fairisle

Creeping Jesus wrote:
Ox ya Moron wrote:
Ye'd need tae ba askin wannae thaim proaper myoosishins. Wan thit kin mak sense ae thi scrtchy dots an lines annat.


Like, no a folky anywey.




Whit?  Ur folkies no proaper myoosishins then?  Kin they no read  music?  

Um sure there aw very guid myoosishins  here, whoever .


geek
Rid Sonja

Aye, thurs good musicians here, right enuff... but they don't bother wi the palavar ae readin thon scratchy scrawlings oan a bittae paper.  They prefer tae interpret songs n tunes in a mair 'free' style thin the straitjackit ae writin musical scores.
Rid Sonja

Is there youtube ae sumbdy daein a version ae the  song thit ye like thit you could show us, Fairy?
Onny

Rid Sonja wrote:
Aye, thurs good musicians here, right enuff... but they don't bother wi the palavar ae readin thon scratchy scrawlings oan a bittae paper.  They prefer tae interpret songs n tunes in a mair 'free' style thin the straitjackit ae writin musical scores.


Or they jist read the wurds affy a lekky tablet.
fairisle

Rid Sonja wrote:
Is there youtube ae sumbdy daein a version ae the  song thit ye like thit you could show us, Fairy?



Aye,  I have found the  traditional version on Utube.
You are probably familiar with it yersel.


http://www.youtube.com/watch?v=N8g_NCIdeRE&feature=related


I huv saved this clip for solo violin, not brilliant but about my pace for learnin it.

http://www.youtube.com/watch?v=BsyM-uyUoac&feature=related


Haw Onny, whit's  a lekky tablet?
That sounds awfy modern tae me.
Creeping Jesus

Wanna these.



Thir dead handy for storin the words o songs. Ah know a wumman that used tae huv big folders fulla song sheets.

Noo it's aw oan hur Kindle.
fairisle

Ah Kindle , interestin, ma een urnae sae guid if the print is too wee though, can it zoom in the print ?  and can it print copies fae the printer?
Creeping Jesus

Ah believe it can zoom.

Ye wid probably need tae be hooked up tae a computer that had a printer attached afore ye could print aff it.

It stores the files as plain text so ye can load it inty any text editor or word processor an print fae therr.
fairisle

Creeping Jesus wrote:
Ah believe it can zoom.

Ye wid probably need tae be hooked up tae a computer that had a printer attached afore ye could print aff it.

It stores the files as plain text so ye can load it inty any text editor or word processor an print fae therr.


Thanks. I'll give it some thought.
Rid Sonja

It's a rerr wee divice and very handy for storing all sorts of stuff,either on word docs or as pdf files.  YOu can increase the font size quite a lot, but if its too big you can end up with only half a word per page.  As well as storing songs I like to download articles from the net, copy n paste onto a word doc and store it in the Kindle to read at my convenience.  and of course the capacity to store 3000 books is attractive if you like reading... bom

       Catskinners folk music forum Forum Index -> General Prattle and Gossip
Page 1 of 1
Create your own free forum | Buy a domain to use with your forum